Back in Norway.

Igår kom jag tillbaka till Oslo på kvällen och det kändes så himla skönt att få träffa Lagge igen! Efter en vecka tillsammans kändes fem dagar utan henne väldigt konstiga! Idag var det däremot hennes tur att åka hem till Sverige.

Dagarna hemma i Sverige och Småland har varit jättebra. Umgåtts med min fina pojkvän och både hans och min familj. Har även tittat på min lillebrors handbollsmatch och insett hur mycket jag faktiskt saknar handbollen. Jag & E har tränat, crossfit för första gången i mitt liv och jag har fortfarande träningsvärk i hela min kropp!! ;)

Begravningen vi var på var den finaste begravningen jag har varit på. Tror inte man kan få ett bättre avslut på livet faktiskt.

Innan jag steg på bussen från Jönköping igår så fikade jag, mamma och E på Wayne´s Coffee i Jönköping. Mamma tog ledig från jobbet för att köra mig till bussen och älskling ville också följa med, så vi hade det jättemysigt ♥

Idag skulle jag eventuellt jobba på dagis, men de hörde aldrig av sig på morgonen. Får se och jag hoppas verkligen att de ringer imorgon! Annars så ska jag jobba på måndag och har lite andra möten jag ska gå på i nästa vecka :D

Kompisar undrar när jag kommer hem nästa gång, men jag kan faktiskt inte säga riktigt när. Om jag får mycket jobb på dagis kommer jag förmodligen hem vid jul, men annars vet jag faktiskt inte…

Lite bilder från helgen och de första dagarna i veckan:

2013-10-29 12.29.07 2013-10-29 12.29.25-1 2013-10-30 12.13.40

Lämna en kommentar