Nya projekt

Majmånd är här och som jag har längtat! Jag älskar verkligen mitt jobb men jag längtar ändå efter lite ledighet. Var långledig under Valborgshelgen och då var jag bland annat hemma i Småland och firade in våren med Lisa & Lollo. Nu är Kristihimmelfärdshelgen på ingång och ytterligare en långhelg. Jag ska vara ledig från jobbet men jag ska iväg på ett läger med RG Aktiv. Det är ett familjeläger för barn med funktionsnedsättning och deras familjer och där har jag fått äran att vara ledare! Ska bli så otroligt kul och spännande!! Ett annat projekt som jag startat upp, vilket är kopplat till bilden i detta inlägg, är att börja köra rullstol. Vi är några från jobbet nämligen som ska köra blodomloppet i Linköping i rullstol. 5 km! Det låter kanske inte jobbigt, men jag kan lova att det är det! Men jag tycker om utmaningar! Så, 31a maj, dagen att se fram emot!!

Lämna en kommentar