Öl i överflöd

Igår var det en bra dag. Jobbade till halv sex. Klockan sex började Oktobierfest som vi skulle på med jobbet. Fick tysk mat, dricka och underhållning i form av tysk & ”vanlig” musik! Hade hur kul som helst med mina härliga arbetskamrater! :) efteråt drog vi vidare till hotellet där John De Sohn spelade och åh, vad kul det var! Dansade rumpan av oss, som mina vänner säger! ;)
Det enda negativa med kvällen var att man blir anklagad för en jävla massa skit. Jag hatar skitsnack och snackar inte skit, men ändå så säger folk att man har gjort det. Jag trodde den tiden var över och att man skulle slippa allt när man tog studenten, men tydligen inte.. Det är tur att jag vet vilka mina riktiga vänner är och att de vet vad för sorts person jag är!!
Nu ska jag inte lägga mer energi på detta, men tycker bara att det är väldigt lågt av människor att sprida falska rykten.

20131006-130423.jpg

Lämna en kommentar