Greetings from Oslo.

HEJ!
Ni som känner mig väl vet att det har varit fullt upp de senaste veckorna. Det är nämligen så att jag har dragit mitt pick och pack och flyttat mig till Oslo. För hur länge återstår att se. Allt beror på jobb osv.
Vi kom upp i lördags eftermiddag och nu har vi fått i ordning på saker och ting och det börjar kännas riktigt hemtrevligt! Riktigt mysigt har vi fått det, Lagge & jag. Det enda som saknas är min älskling som är kvar hemma i Sverige :( ♥ ♥ ♥
Lägenheten är en två mitt inne i centrum av Oslo (eller Sentrum som norrmännen skulle ha skrivit) på ca 47 kvadrat, så vi får plats vi två ;)

Så förutom att söka jobb på dagarna så försöker vi ut och gå lite, laga mat, städa och plocka i leiligheten och lite så. Idag var vi faktiskt båda två på samma gruppintervju för ett jobb som servitris och efter vad de sa verkar det som att vi kommer få jobba en gång iaf, men vi får väl se hur det går! Hoppas bara att de håller vad de säger! Håller alla tummar jag har ;)

Jag ska verkligen försöka uppdatera er från grannlandet nu framöver, men jag har ju lovat det så många gånger men jag ska försöka! Mer kan jag inte lova, hihi!

2013-10-19 19.32.15

Vår mysiga middag första kvällen i lägenheten. Felix var på besök.

2013-10-20 22.56.25

Har haft ett par skype-dater med E så här är en fin print ♥

Lämna en kommentar